מיאהקום – תאגיד כפרי גליל תחתון בע"מ
דרוש: מנהל פרויקטים ארגוניים
מהות התפקיד ותחומי אחריות בעל התפקיד
- ניהול ויישום של פרויקטי בקרה ודיגיטציה.
- בקרה ומעקב אחר פרויקטים חוצי ארגון.
- סיוע ארגוני וניהולי למנכ"ל במשימות שיטיל עליו .
- מעקב אחרי החלטות הארגון מול גורמי פנים וחוץ והוצאתם לפועל.
- הכנת חומרים מקדימים לישיבות במנכ"ל, סיכום ישיבות, מעקב אחר סטאטוס משימות ועמידה בלוחות זמנים.
- ניהול ממשקי עבודה שוטפים מול כל האגפים בתאגיד.
- התפקיד הוא ייעודי ונתון להתאמות ושינויים אד הוק ע"י המנכ"ל בנקודות זמן שונות.
כישורים נדרשים לתפקיד
- השכלה פורמלית – תואר ראשון במדעי החברה או מהנדס תעשיה וניהול.
- ניסיון בניהול פרויקטים ארגוניים, תעודת מנהל פרויקטים PMO – יתרון.
- ניסיון בעבודה כעוזר אישי של מנכ"ל ועם הנהלה בכירה – יתרון.
- בעל יכולת ניהול משא ומתן, ייצוג מול גורמים חיצוניים, עמידה בתנאי לחץ יכולת ייזום וקבלת החלטות
- ראיה מערכתית ויכולת ניתוח ומיפוי תהליכים ונתונים.
- למידה וקליטה מהירה של תוכנות ושיטות עבודה חדשות.
- שליטה בתוכנות Office ומערכות ERP – חובה.
תנאי העסקה
- משרה מלאה
- בהתאם למסגרת המאושרת ע"י הממונה על התאגידים והממונה על השכר במשרד האוצר שיעוגנו בחוזה אישי שמתאר בין היתר את הגדרת התפקיד המפורטת.
- העבודה כולל שעות עבודה לא שגרתיות, נסיעות ופגישות עם רשות המים וגופי ממשל שונים.
- הערה – התאגיד בהתאם לשיקול דעתו רשאי לשלוח את המועמדים למבחני התאמה
- קורות חיים, תעודות והמלצות יש לשלוח המייל HR@Miahcom.co.il עד ליום 16/12/24 בשעה 14:00 ולציין עבור מכרז מנהל פרויקטים ארגוניים
- המשרה מיועדת הן לנשים והן לגברים
- החברה רשאית לא להתקשר עם אף אחד מהמועמדים