להלן הסדרי ההנגשה הקיימים במשרדי השרות :

  1. מידע לכלל הציבור – טפסים ועלונים
  2. דפוס נגיש
  3. מושב נגיש לבעלי מוגבלות
  4. מקום ישיבה מיוחד , אזורי המתנה.
  5. התקנת לולאת השראה , מערכת עזר לשמיעה
  6. שלטי הכוונה
  7. שלט שעות קבלת קהל
  8. עמדת קבלה נגישה
  9. מתקן לקבלת תורים
  10. מסך למידע תלוי על הקיר
  11. עמדה נגישה למי שתיה
  12. חניה נגישה
  13. כניסה מונגשת למשרדי שירות
  14. שירותי נכים

הנגשת אתר האנטרנט:

חשוב לציין כי באתר הושקעו משאבים רבים להנגשה הפורטל, במטרה להקל על השימוש בו, ולמרות מאמצנו להנגיש את כלל האתר של התאגיד, ייתכן ויתגלו חלקים או יכולות באתר שטרם הונגשו כדוגמת מסמכים בקובץ PDF ותמונות שהועלו לאתר.

אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות האתר כחלק ממחויבותנו לאפשר שימוש בו עבור כלל האוכלוסייה כולל אנשים עם צרכים מיוחדים.
אחריות השימוש בתוכנה, ואופן היישום של התוכנה הינו באחריות צד ג' מטעם התאגיד שביצע את תהליך הטמעת המוצר, אמצעי ההנגשה והעזרים שנמצאים באתר הם המירב שיכלו להטמיע, הכלים מאפשרים הגדלה והקטנה של גופן , שינוי צבעים, הדגשת קישורים, ניווט בעזרת מקלדת.

התאגיד בתהליך בניית אתר חדש המאפשר יישום לשאר הדרישות, ולכן עד בניית האתר החדש ניתן לקבל חלופות נגישות בטלפון 1800-2000-61 צוות התאגיד הונחה לעמוד ולשרת ולפתור כל פניה אשר תהיה ובעיקר מבעלי צרכים מיוחדים.

במקרה של תקלה ו/או במקרים שלא מתאפשר מתן השרות דרך האתר, ניתן לקבוע ובתיאום מראש ישיבות עם כל גורם רלוונטי בתאגיד, צוות התאגיד מוכן לשרת את אותה אוכלוסייה בכל האמצעים העומדים לרשותנו בכל מקום ובכל זמן במסגרת שעות העבודה.

דרכי תקשורת חלופיות – יצירת קשר

אם במהלך הגלישה באתר נתקלת בבעיה בנושא נגישות נשמח לקבל הערות ובקשות מיוחדות
זאת באמצעות פנייה לאתר התאגיד info@miahcom.co.il  או בטלפון  1800-2000-61 ,

פקס 04-8886099

נעמוד לרשותכם בכל עת שנדרש

בכבוד רב,

הנהלת התאגיד